Χρήσιμα άρθρα για την επιχείρηση σας!

Σε συνέχεια του προηγούμενου άρθρου για τη θεματολογία του business blog, παραθέτουμε επιπλέον 5 κατηγορίες άρθρων προκειμένου να αντλήσετε ιδέες όταν γράφετε στο επιχειρηματικό σας blog κατορθώνοντας να διατηρήσετε το ενδιαφέρον από το αναγνωστικό σας κοινό. Σημειώστε λοιπόν...

  1. Ενημερώστε για νέα προϊόντα που πουλάτε και κάντε συγκρίσεις

Είναι πολύ σημαντικό το αγοραστικό σας κοινό να έχει επιλογές και γι αυτό θα πρέπει να ανανεώνεται το στόλο των προϊόντων σας και να αυξάνεται τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας. Ενημερώστε λοιπόν μέσα από άρθρα για το ότι νέο έχετε να προσφέρετε, αναφέροντας χαρακτηριστικά και χρήσεις του. Δείξτε εικόνες, και επιδιώξτε να κάνετε συγκρίσεις με παλαιότερα προϊόντα σας ώστε οι καταναλωτές να κατανοήσουν τις διαφορές. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη διότι δε φαίνεστε στατικοί στο εμπόρευμα σας (δείχνει επιχειρηματίες που ψάχνουν για το καλύτερό ώστε να το προσφέρουν) καθώς επίσης ανοίγετε το φάσμα των προϊόντων που πουλάτε ώστε να απευθύνεστε σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, αυξάνοντας τις πιθανότητες για μελλοντικά κέρδη!

  1. Ένα success story σας!

Μπορεί αυτό να ακούγεται εγωιστικό αλλά αξίζει να είναι θέμα από την αρθρογραφία σας στο επιχειρηματικό σας blog. Φροντίστε να είναι μια ιστορία που αφορά την επιχείρηση σας και δείχνει πως αντιμετωπίσατε με επιτυχία τις δυσκολίες που εμφανίστηκαν κάποια στιγμή. Διηγηθείτε πως κατορθώσατε με δημιουργικό τρόπο να ξεπεράσετε κινδύνους και δύσκολες επιχειρηματικές καταστάσεις ώστε να είστε σήμερα εκεί που βρίσκεστε. Αυτά όχι τόσο για να εντυπωσιάσετε, αλλά για να εμπνεύσετε το κοινό σας ώστε να μην τα παρατάει σε δύσκολες καταστάσεις και πως έχει δίπλα του μια επιχείρηση που στηρίζεται στα δικά της πόδια και πως όπως φροντίζει τον εαυτό της, φροντίζει και τους πελάτες της.

  1. Αναφορά σας σε κάποιο άλλο site

Παραπλήσιο με το προηγούμενο θέμα. Σε περίπτωση που σας έχει δημοσιεύσει κάποιο περιοδικό, εφημερίδα, ή κάποια ιστοσελίδα ως παράδειγμα προς μίμηση (για την επιχειρηματικότητα σας, τα προϊόντα σας, την κοινωνική σας δράση, κλπ), δημιουργήστε ένα άρθρο ώστε να ενημερώσετε το κοινό σας πως η ύπαρξη της επιχείρησης σας εκτιμάται και από τρίτους. Αυτό βελτιώνει το κύρος και την ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών σας. Ειδικά όταν η αναφορά σε εσάς γίνεται από ειδικούς του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείστε (πχ. Έχετε επιχείρηση εστίασης και σας πλέκει το εγκώμιο ένα περιοδικό που αφορά αποκλειστικά τη γαστρονομία).

  1. Ανεβάστε ένα video από την επιχείρηση / δραστηριότητα σας

Προσφιλής κατηγορία αρθρογραφίας και τακτικής όταν επιθυμεί μια επιχείρηση να δείξει ότι είναι προσιτή και δεν έχει να κρύψει κάτι από το κοινό της. Ανεβάζοντας videos που δείχνουν τον τρόπο που παράγονται τα προϊόντα σας (πχ. εμπορεύεστε δικό σας βιολογικό κρασί), όχι μόνο διαφημίζεται η επιχείρηση σας, αλλά πιστοποιείται κατά κάποιο τρόπο η ποιότητα των μεθόδων σας. Δείχνοντας ένα μέρος από τις νέες προσεγμένες εγκαταστάσεις ή τα νέα σας μηχανήματα, τονώνετε την αίσθηση πως τα προϊόντα σας προσδίδουν την ανώτερη αξία που αρμόζει στον εκάστοτε αγοραστή τους. Πέραν όλων αυτών, δείχνετε διάθεση ώστε κοινό και επιχείρηση να έρθουν πιο κοντά και να σας γνωρίσουν ώστε να χτιστεί μια σταδιακή σχέση εμπιστοσύνης που θα οδηγήσει σε μελλοντικές και επαναλαμβανόμενες αγορές. 

  1. Δημιουργείστε κοινά πεδία εμπειριών με το κοινό σας

Αυτή η κατηγορία άρθρων έχει στόχο να σας μορφοποιήσει στο μυαλό του κοινού σας ως μια ομάδα ατόμων που είναι άνθρωποι με κοινούς προβληματισμούς, που ζουν στην ίδια πραγματικότητα. Μέσα από αυτά τα άρθρα προβάλλετε ένα ανθρώπινο πρόσωπο που ανησυχεί για το μέλλον, που κατανοεί τη σύγχρονη οικονομική κατάσταση της χώρας, και πως αντιμετωπίζει με αισιοδοξία την πραγματικότητα.

Σαν επίλογο λοιπόν γενικά για την αρθρογραφία του business blogging θα αναφέραμε τα εξής:

Φροντίστε τα άρθρα σας να αποπνέουν μια αυθεντικότητα, να μην είναι πιεστικά ώστε να αγοράζει το κοινό συνεχώς από εσάς, και γενικά να «έχουν πάντα κάτι να πουν»! Μην αναλώνεστε σε αρνητικά στοιχεία (πχ, άσχημη οικονομική κατάσταση, κριτική ανταγωνιστή, κλπ) αλλά αντίθετα να γράφετε για θέματα με μια θετική προσέγγιση και ευχάριστη διάθεση. Σας υπενθυμίζουμε πως πληροφορίες που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στο αναγνωστικό σας κοινό, αποτελούν επένδυση για μελλοντικές πωλήσεις.  Και να θυμάστε για μια ακόμα φορά την αρχή των 4Ε:

Ενδιαφερθείτε – Ενημερώστε – Εμπνεύστε - Επικοινωνήστε !

Θέλετε να εντάξετε και να χρησιμοποιείτε ένα επιτυχημένο blog στην επιχειρηματική σας ιστοσελίδα; Ελάτε να σας προτείνουμε πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις!

(Μέρος 1ο)

Χρήστος Τσακμάκης
Author: Χρήστος ΤσακμάκηςWebsite: https://webinarium.gr
Ornicom Blogger
Ειδικότητα:
MSc Marketer

ΥπηρεσίεςΔείτε Περισσότερα