Χρήσιμα άρθρα για την επιχείρηση σας!

Η νέα χρονιά θα μας φέρει αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις, στόχους, και φυσικά τάσεις στις οποίες θα πρέπει να προσαρμόσουμε την καθημερινότητα μας για να γίνουμε αποδεκτοί τόσο κοινωνικά όσο και επιχειρηματικά. Ακριβώς το ίδιο θα συμβεί και στην διαδικτυακή μας παρουσία της οποίας η δράση της θα μετασχηματιστεί με βάση ορισμένους παράγοντες. Αν έχετε λοιπόν ένα site (ή θέλετε να κατασκευάσετε ένα), δώστε προσοχή στις τάσεις που θα καθορίσουν το 2017 στο ποιος θα είναι πρώτος και ποιος όχι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης!

1. Mobile Friendly: Τα κινητά είναι φίλοι σας!

Πλέον ο αριθμός των χρηστών που έχουν στη διάθεση τους κινητά τηλέφωνα αγγίζει το 80% και τα οποία χρησιμοποιούνται για αγορές, ενημέρωση, και να ψυχαγωγία στο internet. Αυτό σημαίνει πως μη φιλικότητα ενός site σε αυτά (mobile responsiveness) θα οδηγήσει σε βέβαιη  αποτυχία. Επιβεβλημένη είναι επίσης η χρήση του AMP (Accelerated Molibe Page) ώστε να φορτώνει ένα site τέσσερις φορές πιο γρήγορα χρησιμοποιώντας οκτώ φορές λιγότερα δεδομένα! Η Google θα σας αγαπήσει!  Αλήθεια, το δικό σας site πως τα πάει;

2. Speed Loading: Βιάζομαι, άρα υπάρχω!

Τα άτομα που αναζητούν οτιδήποτε στο internet δεν φημίζονται για την υπομονή τους. Έρευνες δείχνουν πως ιστοσελίδες που έχουν χρόνο φόρτωσης πάνω από 3 δευτερόλεπτα, χάνουν το 40% των επισκεπτών τους! Και αυτό σημαίνει πως φεύγουν από εσάς και πάνε στους ανταγωνιστές σας και μαζί με τους, φεύγουν και τα κέρδη σας. Ένα site με απαρχαιωμένη γλώσσα προγραμματισμού, χωρίς responsiveness σε κινητά, και φορτωμένο με ανούσια plug – ins , σίγουρα αποθαρρύνει τον ενδιαφερόμενο να το επισκεφτεί, ειδικά όταν επιζητά άμεσα λύση σε πρόβλημα που τον απασχολεί. Το δικό σας site είναι αρκετά γρήγορο άραγε;

3. Keywords: Εστιάστε στις σωστές λέξεις κλειδιά!

Πλέον δεν έχει τόσο σημασία αν έχετε λέξεις κλειδιά στο site σας, είτε είναι σε άρθρα, είτε είναι σε άλλο είδος περιεχομένου σας. Σημαντικότερο όλων όσον αφορά τις λέξεις κλειδιά είναι η προσεκτικά σχεδιασμένη επιλογή τους. Υπάρχει μάλιστα και πληθώρα εργαλείων ώστε να δοκιμάσετε τη δική σας στρατηγική καθώς επίσης και ολόκληρο πλάνο δράσης ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας και να ελαχιστοποιήσετε το κόστος που θα δαπανήσετε. Εσείς έχετε επιλέξει αυτές που πρέπει;

4. Content Marketing: Προσελκύστε με ουσία!

Ο κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να έχει λόγο ώστε να σας επισκεφθεί, να κοινοποιήσει αυτά που έχετε στο site σας, και αυτή η αλληλεπίδραση να σας ανεβάσει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις. Αυτός ο λόγος πρέπει να είναι το έξυπνα σχεδιασμένο περιεχόμενο του site σας. Έξυπνα και χρήσιμα άρθρα στο blog, infographics, videos, και πολλά άλλα, θα πρέπει συνεχώς να ενσωματώνονται στο site σας και να κρατάνε σε εγρήγορση το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Όσο πιο αδρανής είναι μια ιστοσελίδα, τόσο πέφτει στην τελική κατάταξη των αποτελεσμάτων. Εσείς πότε ενημερώσατε τελευταία φορά το περιεχόμενο σας;

5. Online Videos: Η δύναμη της εικόνας!

Λόγω της ελαχιστοποίησης του χρόνου που θέλει ο επισκέπτης να δαπανήσει προκειμένου να λύσει ένα πρόβλημα ή να μάθει μια πληροφορία, τα videos αποκτούν περίοπτη θέση σε μια ιστοσελίδα. Εκτιμάται πως μέχρι το 2018, τα videos που θα είναι αναρτημένα θα αποτελούν πάνω από το 70% του συνολικού web traffic. Είτε αφορούν μια marketing campaign, είτε έχουν ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό χαρακτήρα, τα videos επιβάλλεται να βρίσκονται σε ένα site ώστε να κερδίζεται οπτικά ο επισκέπτης. Εσείς από videos πως τα πάτε;

6. Social Media: Γίνεται μέρος της παγκόσμιας πλατείας!

Με 500 εκατ. tweets στο Tweeter, 4.5 εκατ. likes στο Facebook, και 95 εκατ. φορτώματα φωτογραφιών και videos στο Instagram, σίγουρα τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που αφορούν τους καταναλωτές μπορούν να γίνουν χρήσιμα εργαλεία στα χέρια σας μέσω των Social Media. Η παρουσία του site σας θα πρέπει να γίνεται εμφανής σε αυτά και να δημιουργεί call to action στους επισκέπτες σας. Να τους δημιουργεί την ανάγκη για αλληλεπίδραση μέσα από διαγωνισμούς, ερωτήσεις, άρθρα, δημοσκοπήσεις και πλήθος ενεργειών, ώστε να γίνετε αγαπητοί από τις μηχανές αναζήτησης. Αλήθεια εσείς κάνατε την παρουσία σας αισθητή σήμερα;

7. Conversion Rate: Μαγνητίστε αυτούς που πρέπει!

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας πρέπει να γίνεται αντιληπτή σε αυτούς που πρέπει. Άρα δεν έχει τόσο σημασία η πρωτιά γενικά στα αποτελέσματα αναζήτησης αλλά η πρωτιά στο κοινό που το ενδιαφέρει αυτό που πουλάτε. Στοχεύετε δηλαδή στο κατάλληλο target group και δεν αναλώνεστε σε γενικότητες που θα σας στοιχήσουν τόσο σε χρήματα, όσο και σε κόπο και χρόνο. Η ποιοτικότερη αναζήτηση από εξειδικευμένα κοινά θα αυξήσει το conversion rate σας, δηλαδή τους πραγματικούς πελάτες από το σύνολο των επισκεπτών σας.

Ως επίλογος θα αναφέραμε πως η κατάκτηση της πρώτης θέσης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι ένας μαραθώνιος και όχι μια κούρσα ταχύτητας. Απαιτεί προσπάθεια σε καθημερινή βάση, εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις, και σίγουρα υπομονή. Αν πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να επενδύσετε στο μέλλον, θα χαρούμε να γίνουμε συνεργάτες σας. Εμείς πάντως, το πιστεύουμε!

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες λύσεις! Μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας: +30.22310.51905
: +30.6947.901217
για να σας ενημερώσουμε και να αναλύσουμε τις υπηρεσίες που ταιριάζουν στην δική σας περίπτωση.

Ηλίας Χόντος
Author: Ηλίας ΧόντοςWebsite: https://ornicom.gr
CEO
Ειδικότητα:
Web Developer - Web Designer.

ΥπηρεσίεςΔείτε Περισσότερα