Οι συμβατικές μέθοδοι πώλησης προϊόντων, όπως διαφημίσεις στην τηλεόραση, πλέον δεν είναι αρκετά αποτελεσματικές και δεν έχουν πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η πώληση και γενικότερα το marketing έχουν περάσει στο διαδίκτυο και αυτό επιβάλλει νέες στρατηγικές προσέγγισης πελατών. Τεχνολογία και marketing είναι έννοιες που συνδυάζονται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις και η επένδυση σε αυτές είναι το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη παρουσία τους!
Ας δούμε λοιπόν τους λόγους για τους οποίους το marketing στο διαδίκτυο είναι αποτελεσματικό (υπό προϋποθέσεις):
Χρονική και γεωγραφική ευκολία!
Πέρα από το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης σας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει για εσάς και τα προϊόντα σας, ακόμα και να τα παραγγείλει (σε περίπτωση που υπάρχει e-shop) οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Δε θα χρειαστεί να αφιερώσει χρόνο προκειμένου να σας επισκεφτεί ενώ η επιχείρηση σας γίνεται γνωστή ακόμα και σε πιθανούς πελάτες από μακρινές περιοχές, αυξάνοντας έτσι το πελατολόγιο σας.
Μειωμένα κόστη!
Το κόστος πλέον της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης είναι σαφώς μικρότερο από το κόστος του φυσικού της καταστήματος (κόστη ενοικίασης, συντήρησης, λογαριασμών, προμηθειών). Επίσης, η διεισδυτικότητα που παρέχει το διαδίκτυο, μέσα από ένα σωστό πλάνο marketing επιστρέφει πολλαπλάσια οφέλη στον επιχειρηματία.
Δημιουργία σχέσεων με πελάτες!
Μέσα από ένα σωστά σχεδιασμένο marketing, η ιστοσελίδα σας μπορεί να αποτελέσει πλατφόρμα διαδραστικής επικοινωνίας με τους πιθανούς αγοραστές και πελάτες σας. Αποκτάται αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία ενώ γίνεται πιο προσωποποιημένη η διαδικασία πώλησης. Η δυνατότητα των πελατών να κάνουν κριτική και να νιώθουν πως η γνώμη τους έχει αξία, λειτουργεί υπέρ του επιχειρηματία.
Στοχευμένες αγορές!
Στις μέρες μας η εύρεση νέων πελατών γίνεται μέσα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου άτομα με κοινά ενδιαφέροντα ανταλλάσουν απόψεις και κριτικές για προϊόντα. Η σωστή προσέγγιση τέτοιων κοινών γλιτώνει χρόνο και χρήματα σε μια επιχείρηση ενώ παράλληλα μπορεί να βρει πληροφορίες για τις καταναλωτικές συνήθειες των ατόμων που την ενδιαφέρουν και να προσαρμοστεί σε αυτές στο βαθμό που μπορεί.
Συνοψίζοντας λοιπόν, θα σας συμβουλεύαμε να μην υποτιμάτε τη δύναμη που έχει το marketing στο διαδίκτυο αλλά αντίθετα να εφαρμόζετε και εσείς στη δική σας επιχείρηση κάτι αντίστοιχο ώστε να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό.
Επωφεληθείτε από την τεχνολογία και τους νέους όρους με τους οποίους οι καταναλωτές πλέον λειτουργούν και αγοράζουν!
Είστε έτοιμοι να μιλάνε για εσάς;
Γράφει ο:
Τσακμάκης Χρήστος
MSc Marketer