Χρήσιμα άρθρα για την επιχείρηση σας!

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις επιχειρηματικές αποφάσεις που καλείται να λάβει στις μέρες μας ο έλληνας επιχειρηματίας, και κυρίως σε θέματα που δεν προσφέρουν χειροπιαστά αποτελέσματα, όπως για παράδειγμα την κατασκευή μιας ιστοσελίδας. Θα μου πείτε: «μα η ιστοσελίδα είναι κάτι το χειροπιαστό!» ... και θα σας απαντήσω:

«αυτό που βλέπουμε ως επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα είναι η κορυφή ενός μεγάλου παγόβουνου!» που κρύβει από πίσω του τεχνικές γνώσεις , σχεδιαστικές γνώσεις , και στρατηγικές γνώσεις της αγοράς.
Το θέμα «κατασκευή ιστοσελίδας» δεν είναι κάτι τόσο απλό και σίγουρα δεν πρέπει να το αντιμετωπίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας επιπόλαια. Η απόφαση για αυτό πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη και οι συνεργάτες που θα αναλάβουν το εγχείρημα πρέπει να είναι επαγγελματίες σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.

Αν ψάξει κανείς σε μηχανές αναζήτησης θα βρει πολλά αποτελέσματα του στυλ: «δωρεάν ιστοσελίδες», «φτιάξτε site με 99€», «δυναμικές ιστοσελίδες με 120€», κλπ. Θέλει μεγάλη προσοχή γιατί οι απροσεξίες πληρώνονται και μάλιστα ακριβά. Γιατί στις παραπάνω περιπτώσεις υπάρχουν όροι που αναγκάζουν τον ενδιαφερόμενο να πληρώνει (κρυφές χρεώσεις) για επιπλέον παροχές στην ιστοσελίδα ή για επιπλέον διορθώσεις ή ακόμα και για απλές τροποποιήσεις σε κείμενα και εικόνες.

Συνήθως οι περιπτώσεις «ειδικών» που υπόσχονται ιστοσελίδες «χαμηλού κόστους», είναι άτομα που δεν διαθέτουν τις εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις και την απαραίτητη εμπειρία, άτομα που έχουν την κατασκευή ιστοσελίδων ως συμπληρωματικό εισόδημα και όχι ως κύρια ασχολία, άτομα που χρησιμοποιούν τις λέξεις «δωρεάν», «free» και «low cost» ώστε να εντυπωσιάσουν τους ανυποψίαστους πελάτες και να τους πάρουν τα χρήματα χωρίς ιδιαίτερες προσφερόμενες υπηρεσίες και χωρίς αποτέλεσμα. Άτομα χωρίς επαγγελματική φιλοσοφία (χωρίς ασφαλιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις), με μόνη κινητήριο δύναμη τη φιλοδοξία τους για εύκολο κέρδος και φήμη.

Όπως και στα υπόλοιπα επαγγέλματα, έτσι και ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδων είναι ένα ξεχωριστό επάγγελμα, με τις δικές του ιδιαιτερότητες, που απαιτεί εξειδίκευση, γνώσεις, διαρκή  ενημέρωση για τις σχεδιαστικές τάσεις και πάνω από όλα χρόνο και πρέπει να ασκείται από επαγγελματίες του χώρου, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε κάθε εργασιακό κλάδο.

Ποιος από εσάς θα εμπιστεύονταν το χτίσιμο του σπιτιού του στον επαγγελματία ζαχαροπλάστη, που στον ελεύθερο χρόνο του χτίζει; Ή ποιος από εσάς θα εμπιστεύονταν τον επαγγελματία δικηγόρο να του κάνει εγχείριση ανοικτής καρδιάς επειδή δήλωσε ότι «ξέρει» βλέποντας βίντεο εγχειρίσεων στο YouTube;

Το σύνηθες αποτέλεσμα όταν ορισμένοι επιχειρηματίες επιλέξουν να εμπιστευτούν την επιχείρηση τους σε τέτοια άτομα είναι να απογοητεύονται από την διαδικτυακή τους παρουσία και συνεπώς αποθαρρύνονται και δυσπιστούν για τη χρησιμότητα του διαδικτύου. Δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη, δεν δημιουργείται αναγνωρισιμότητα, και τελικά αναγκάζονται να αναθέτουν εκ νέου την δημιουργία της ιστοσελίδας τους σε επαγγελματίες του χώρου.

Πριν κάποιος τρέξει να απευθυνθεί σε τέτοιου είδους ιστοσελίδες θα πρέπει να αναλογιστεί το εξής:

Για ποιο λόγο θέλω να αποκτήσω μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση μου;

  • Για να αποκτήσει η επιχείρηση μου αναγνωρισιμότητα και να με βρίσκουν όταν οι ενδιαφερόμενοι ψάχνουν.
  • Για να εκθέσω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μου σε πιθανούς αγοραστές πέρα από τα γεωγραφικά σύνορα που δραστηριοποιείται η επιχείρηση μου και ανεξαρτήτως ωραρίου.
  • Για να μπορώ να δημιουργήσω μια πλατφόρμα επικοινωνίας με το κοινό μου ώστε να τους ενημερώνω και να λαμβάνω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους.
  • Για να έχω μια ξεχωριστή και ευδιάκριτη επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο και να  αυξήσω τις πιθανότητες να αποκτήσω μεγαλύτερο πελατολόγιο και μεγαλύτερες πωλήσεις και κατ’ επέκταση περισσότερα κέρδη.

Αν η απάντηση είναι μια ( ή περισσότερες ) από τις παρακάτω, τότε γίνεται αντιληπτό  πως η κατασκευή ιστοσελίδας πρέπει να γίνει με σωστό σχεδιασμό και ανάλυση της επαγγελματική σας δραστηριότητας, του ύφους της επιχείρησης σας, του κοινού που απευθύνεστε, και πολλών άλλων παραγόντων. Και όλα αυτά τα θέματα πρέπει να τα αναλάβουν ειδικοί που θα βρίσκονται συνέχεια δίπλα σας ακόμα και μετά την κατασκευή ιστοσελίδας.

Μη σκέφτεστε το θέμα ως κόστος, αλλά ως επένδυση. Και μάλιστα μια επένδυση που συμβαδίζει με τις επιταγές των καιρών, αφού πλέον το διαδίκτυο φιλοξενεί εκατομμύρια επιχειρήσεις και καταναλωτές.  Προσοχή λοιπόν γιατί στην προσπάθεια κάποιος να γλιτώσει ορισμένα ευρώ, κινδυνεύει να χάσει πολλά περισσότερα όπως φήμη, αξιοπιστία, χρόνο, και φυσικά… χρήματα!

Η απόφαση είναι δική σας!

 Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες λύσεις! Μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας: +30.22310.51905
: +30.6947.901217
για να σας ενημερώσουμε και να αναλύσουμε τις υπηρεσίες που ταιριάζουν στην δική σας περίπτωση.

 

Χρήστος Τσακμάκης
Author: Χρήστος ΤσακμάκηςWebsite: https://webinarium.gr
Ornicom Blogger
Ειδικότητα:
MSc Marketer

Διαβάστε Ακόμη

Μετάφραση περιεχομένου σε Αγγλικά και Γε…

«Welcome» και  «Willkommen» Γιατί να περιορίζετε το κοινό της επιχείρησης σας μόνο στην εγχώρια αγορά; Αναλαμβάνουμε την πλήρη και άρτια μετάφραση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας στα αγγλικά και τα γερμανικά!

Περισσότερα...

Προσαρμοστείτε έξυπνα...Έτσι επιτάσσει η…

Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι χρήση κινητών τηλεφώνων των ανθρώπων στις καθημερινές τους αγορές... Έξυπνα κινητά, έξυπνοι καταναλωτές, έξυπνες αγορές! Τα κινητά τηλέφωνα είναι πλέον προέκταση του εαυτού μας...

Περισσότερα...

Bounce rate: 6 έξυπνοι τρόποι να το βελτ…

Τι είναι τέλος πάντων το bounce rate; Φανταστείτε πως έχετε ένα κατάστημα και πουλάτε αθλητικά είδη. Βάζετε μια ταμπέλα έξω από το κατάστημα που λέει: ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΩΝ. Κάποια...

Περισσότερα...

Μάθε τα πάντα για τη διαπίστευση χημικών…

Συνεχίζουμε παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες στο χώρο της εκπαίδευσης και κατάρτισης νέων επιστημόνων με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Περισσότερα...

Κατεβάστε την έρευνα σε αρχείο PDF:

Exploring User Reactions to New Browser Cues for Extended Validation Certificates

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.