Χρήσιμα άρθρα για την επιχείρηση σας!

Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e- shop) αποτελεί τις περισσότερες φορές την διαδικτυακή παρουσία ενός ήδη υπάρχοντος φυσικού καταστήματος. Αυτό που πρέπει να καταστήσουμε σαφές είναι το εξής: Σε γενικές γραμμές, οι κανόνες που διέπουν ένα φυσικό κατάστημα, διέπουν και ένα e-shop. Ίσως αρκετοί θεωρούν πως θα απευθυνθούμε σε έναν web developer, θα μας φτιάξει ένα e-shop και θα βλέπουμε τον τραπεζικό μας λογαριασμό να αυξάνει! ...Η ιστορία δεν πάει ακριβώς έτσι.

 

Ένα e- shop προσφέρει πλήθος πλεονεκτημάτων στον ιδιοκτήτη του και ασφαλώς θα πρέπει να υπάρχει, ειδικά στην εποχή μας η οποία πλέον έχει μεταφέρει και το εμπόριο στο χώρο του διαδικτύου και της τεχνολογίας. Προσοχή όμως, γιατί θα πρέπει να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις ώστε να αυξήσουμε τις πιθανότητες το e- shop μας να κάνει σωστά αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε: να πουλάει! Ας δούμε λοιπόν ορισμένα σημεία που χρειάζεται να προσέξει ο ενδιαφερόμενος.

Αξιοπιστία

Θα λέγαμε πως αποτελεί ένα από τα βασικότερα σημεία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Η αξιοπιστία αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, τους τρόπους παράδοσης των εμπορευμάτων, τους τρόπους πληρωμής, τις επιστροφές, τις εκπτώσεις, και γενικά θέματα που άπτονται τις εμπιστοσύνης που πρέπει να χτιστεί μεταξύ καταστήματος και πελατών. Όπως στο φυσικό κατάστημα ο πελάτης πρέπει να νιώσει εμπιστοσύνη για να ασχοληθεί και να αγοράσει, έτσι και στο ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να αισθανθεί την εμπιστοσύνη που θα του γεννάει η περιήγηση του σε αυτό.

Καλό «περιβάλλον»

Όπως και στο φυσικό κατάστημα ασχολήθηκε ένας διακοσμητής και διαμόρφωσε τους χώρους, έτσι και στο e-shop ο ειδικός πρέπει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον αισθητικά και χρηστικά φιλικό προς τον πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ο κάθε ενδιαφερόμενος όταν κάνει την περιήγηση του δε θα χάνεται άσκοπα και θα αδυνατεί να βρει το προϊόν για το οποίο επισκέφθηκε το e-shop. Θα μπορεί εύκολα να διαβάσει θέματα που τον ενδιαφέρουν (πχ. τρόπος πληρωμής και αποστολής) και τα χρώματα, οι εικόνες και το «στήσιμο» του όλου θέματος θα τον κάνει να θέλει να το επισκεφθεί ξανά για μελλοντικές αγορές.

Προσοχή σε κείμενα και εικόνες

Στο φυσικό κατάστημα υπάρχει ο πωλητής που είναι στη διάθεση κάνε ενδιαφερόμενου για να εξηγήσει, να λύσει απορίες και να προτείνει. Αυτό που τον αντικαθιστά σε ένα e-shop είναι οι περιγραφές των προϊόντων καθώς και οι εικόνες. Το τι θα γράψει κάποιος και το πώς θα το φωτογραφίσει παίζει καθοριστικό ρόλο, μιας και ο ενδιαφερόμενος δεν μπορεί να έρθει σε επαφή με τα προϊόντα. Θα πρέπει η περιγραφή να είναι δελεαστική, ρεαλιστική, και να βοηθάει τον αναγνώστη να κατανοήσει το προϊόν και τις λειτουργίες του. Το ίδιο και οι εικόνες. Θα πρέπει να είναι επαγγελματικές και να τονίζουν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ώστε να δελεάσουν τον πιθανό αγοραστεί.

«Επικοινωνία»

Σε ένα e-shop θα πρέπει να υπάρχει «επικοινωνία» με τους πελάτες. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει εύκολα και ξεκάθαρα ο ενδιαφερόμενος να έχει πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, διεύθυνση, κλπ) ώστε αν χρειαστεί να επιβεβαιώσει ή να διευκρινίσει ότι θέλει. Επίσης, αφορά και τις κριτικές προηγούμενων πελατών με το e-shop και τη δημιουργία μιας πλατφόρμας επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό. Αυτό είναι σημαντικό διότι από τη μια ο ενδιαφερόμενος θα διαβάσει τα σχόλια και τις κριτικές, και από την άλλη ο ιδιοκτήτης θα ξέρει τι θέλει το κοινό να αλλάξει, να διορθώσει ή ακόμα και να επιβραβεύσει.

Διασφάλιση προϊόντων – συναλλαγών

Και αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να αναγράφεται στους όρους χρήσης του e-shop. Αφορά τη διαδικασία πληρωμής, αποστολής και παράδοσης των εμπορευμάτων από τον πελάτη και θα πρέπει να είναι εύκολη και απλή. Είναι στοιχείο που θα κρίνει την γενικότερη αξιοπιστία του ηλεκτρονικού καταστήματος και θα πρέπει να επέμβει ο ιδιοκτήτης όποτε χρειαστεί ώστε να μην πληγεί η φήμη του.

Σχέση τιμής – ποιότητας

Σίγουρα αρκετοί ενδιαφερόμενοι πελάτες θα θέλουν αυτό που θα αγοράσουν να είναι ποιοτικό και φυσικά στην καλύτερη δυνατή τιμή. Ένα e-shop με ανταγωνιστικές τιμές σίγουρα προσελκύει αγοραστικό κοινό, αφού πλέον όλοι οι αγοραστές μπορούν μέσα σε λίγα λεπτά να συγκρίνουν τιμές ίδιων προϊόντων με μερικά clicks. Η προσφερόμενη αξία των προϊόντων και οι ανταγωνιστικές τιμές, θα λειτουργήσουν προς όφελος σας.

Κρατήστε τα πράγματα απλά!

Δε χρειάζεται να έχετε πολύπλοκες φόρμες, εξειδικευμένες διαδικασίες, και γενικά στοιχεία που θα καθυστερούν τον ενδιαφερόμενο από το να βρει αυτό που θέλει. Η γοητεία της απλότητας θα λειτουργήσει υπέρ σας και στην περίπτωση του e-shop. Με λίγα clicks να μπορεί να βρει, να αξιολογήσει, και τέλος να αγοράσει αυτό που θέλει!

 

Σαν γενικό συμπέρασμα σας επισημαίνουμε πως η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να γίνεται με σωστό σχεδιασμό και στρατηγική και να μην αποκλίνει από τις γενικές αρχές του φυσικού καταστήματος. Θέλει συνεχή προσπάθεια και δεν πρέπει να το αφήσει ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης στην τύχη του μόλις το φτιάξει. Σας το προτείνουμε, έχει πολλαπλά οφέλη, και υπό προϋποθέσεις θα φέρει κέρδη στην υπάρχουσα επιχείρηση σας!

Μπορείτε να δείτε σε εγκατεστημένα DEMOS, τις δημοφιλέστερες εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop), κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα:

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας προτείνουμε τις πιο συμφέρουσες λύσεις! Μπορείτε να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας: +30.22310.51905
: +30.6947.901217
για να σας ενημερώσουμε και να αναλύσουμε τις υπηρεσίες που ταιριάζουν στην δική σας περίπτωση.

Χρήστος Τσακμάκης
Author: Χρήστος ΤσακμάκηςWebsite: https://webinarium.gr
Ornicom Blogger
Ειδικότητα:
MSc Marketer

Διαβάστε Ακόμη

Μετάφραση περιεχομένου σε Αγγλικά και Γε…

«Welcome» και  «Willkommen» Γιατί να περιορίζετε το κοινό της επιχείρησης σας μόνο στην εγχώρια αγορά; Αναλαμβάνουμε την πλήρη και άρτια μετάφραση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας στα αγγλικά και τα γερμανικά!

Περισσότερα...

Προσαρμοστείτε έξυπνα...Έτσι επιτάσσει η…

Μια από τις τελευταίες τάσεις είναι χρήση κινητών τηλεφώνων των ανθρώπων στις καθημερινές τους αγορές... Έξυπνα κινητά, έξυπνοι καταναλωτές, έξυπνες αγορές! Τα κινητά τηλέφωνα είναι πλέον προέκταση του εαυτού μας...

Περισσότερα...

Bounce rate: 6 έξυπνοι τρόποι να το βελτ…

Τι είναι τέλος πάντων το bounce rate; Φανταστείτε πως έχετε ένα κατάστημα και πουλάτε αθλητικά είδη. Βάζετε μια ταμπέλα έξω από το κατάστημα που λέει: ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΩΝ. Κάποια...

Περισσότερα...

Μάθε τα πάντα για τη διαπίστευση χημικών…

Συνεχίζουμε παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες στο χώρο της εκπαίδευσης και κατάρτισης νέων επιστημόνων με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας.

Περισσότερα...

Κατεβάστε την έρευνα σε αρχείο PDF:

Exploring User Reactions to New Browser Cues for Extended Validation Certificates

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης σας. Χρησιμοποιώντας τη ιστοσελίδα αποδέχεστε την χρήση τους.